Przepisy kulinarne Gotujemy z o2.pl

Dodaj swój przepis Znasz ciekawy przepis? Podziel się z nami!

Sałatka Coleslaw

Tekst i foto kosmicka 13-02-2005

Porcje:Koszt:Trudność:Czas:Kaloryczność:
?8 złprosty15 min.?

Składniki:

- 8 filiżanek białej kapusty startej na grubej tarce jarzynowej
- 1/4 filiżanki drobno startej marchewki
- 2 małe cebule drobniutko posiekane
- 1/3 filiżanki cukru pudru [może być nieco mniej]
- 1/2 łyżeczki [do herbaty] soli
- 1/8 łyżeczki [do herbaty] pieprzu
- 1/4 filiżanki mleka [lub nieco mniej, jeśli majonez nie jest bardzo gęsty]
- 1/2 filiżanki majonezu [dobrze, żeby był gęsty - np. "Dekoracyjny" WINIARY]
- 1 i 1/2 łyżki [do zupy] białego octu winnego
- 2 i 1/2 łyżki [do zupy] soku z cytryny

Jak przyrządzić:

Startą kapustę i marchewkę wsypać do sporej miski, dodać posiekaną cebulę. Cukier wymieszać z solą, pieprzem, mlekiem, majonezem, octem, sokiem z cytryny do uzyskania jednolitej konsystencji. Sosem polać warzywa i bardzo dokładnie wymieszać. Odstawić na 2 godziny w chłodne miejsce.

Uwagi:

Przepis znaleziony gdzieś kiedys w sieci, sałatka niczym z KFC czy Pizza HUT! Smacznego!
Prześlij do znajomego Wersja do druku

Komentarze

Zgłoś 14.04.2005 miskowa

Chyba sa podane złe proporcje poniewz smak tej sałatki nie przypomina mi smaku colesława

Zgłoś 04.03.2005 ciekawska

a ile to 1/8 łyżeczki????

Zgłoś 05.03.2005 emigrantka

no nie myślę , tam nie dają świeżej cebuli

Zgłoś 06.03.2005 Miś

Spróbuję jak wyjdzie z tą cebulą. Do tej pory dawałem jabłko i zawsze wychodziło ok. I co do tych idealnie wyważonych proporcji- bez przesady, czasami jak coś udziwnimy w oryginalnym przepisie m... Pokaż więcej

Spróbuję jak wyjdzie z tą cebulą. Do tej pory dawałem jabłko i zawsze wychodziło ok. I co do tych idealnie wyważonych proporcji- bez przesady, czasami jak coś udziwnimy w oryginalnym przepisie może nam wyjść jakis fajny klon.

Zgłoś 08.03.2005 emigrantka

olaboga nie bądz taka/i dowcipny ,widze że nie czytasz nawet przepisu tylko wtrącasz swoje głupie 2 grosze , a nie myśle ze jest taka jak w Kfc itd

Zgłoś 08.06.2005 kasiara

sałatka baaardzo smaczna!polecam!

Zgłoś 21.10.2005 ann

Jest to naprawdę pyszna sałatka, cieszę się, że w końcu znalazłam ten przepis. PYCHA PYCHA PYCHA

Zgłoś 23.02.2006 Aneta

Proponuję dodawać majonez kielecki, nie ma na rynku lepszego.

Zgłoś 26.02.2006 kolcz

Zajebisty ten Coleslaw

Zgłoś 03.05.2006 darth

Ech.... A gdzie czerwona kapusta?! Też się dodaje

Zgłoś 07.05.2006 Adrian

Pycha!

Zgłoś 28.08.2006 anusia

jezeli ta salatka ma cos wspolnego z angielskim coleslaw to powinien byc por a nie cebula

Zgłoś 17.02.2007 kasiarka

baaardzo dobra.polecam.a rozstrzygnięcie, co jest lepsze, por czy cebula,jest kwestią indywidualną.

Zgłoś 02.10.2007 Anulka

W ktorym miejscy sie dodaje do coleslawa czerwona kapuste?? I w oryginale jest cebula, ale konserwowa i nie dodaje sie octu. ALe ze zwykla cebulka i octem tez wychodzi pyyyyccchhhhhaaaaaa:)

... Pokaż więcej

W ktorym miejscy sie dodaje do coleslawa czerwona kapuste?? I w oryginale jest cebula, ale konserwowa i nie dodaje sie octu. ALe ze zwykla cebulka i octem tez wychodzi pyyyyccchhhhhaaaaaa:)

a por dodaje sie tylko w ulepszonycj wersjach dla zaostrzenia.....

Zgłoś 11.11.2009 Luiza

Właśnie wykorzystałam ten przepis - świetny! bardzo dziękuję za tę propozycję i pozdrawiam Autorkę.

Zgłoś 06.02.2010

a i radze dodacodrobine chrzanu,bedzie ok

Zgłoś 05.02.2010

salatka super,sposob przyrzadzenia wg smaku;