Przepisy kulinarne Gotujemy z o2.pl

Dodaj swój przepis Znasz ciekawy przepis? Podziel się z nami!

Coca-cola + lody waniliowe

Tekst i foto masia 27-01-2005

Porcje:Koszt:Trudność:Czas:Kaloryczność:
?5 złprostyok. 3 min.?

Składniki:

Coca-cola (moze byc light), lody waniliowe, lod w kostkach

Jak przyrządzić:

Do miksera wrzucic 3-4 kostki lodu,ok. 2lyzek lodow waniliwych i zalac to coca-cola. Porzadnie zmiksowac i mozna sie delektowac :-)
Prześlij do znajomego Wersja do druku

Komentarze

Zgłoś 20.03.2006 linda

nie coca cola tylko pepsi. nie miksować a zalac gałkę lodów waniliowych. pycha.to przecież stary amerykański wynalazek

Zgłoś 17.02.2005 efcia

też mi sie chce,ale po przeczytaniu twojego komentarza.

Zgłoś 04.03.2005 Staśko

Jak tak se to czytam to nie wygląda na to żeby to było smaczne

(Cola z lodami waniliowymi ?????!!!!!!!!!!???????) ale zaraz sobie to zrobię i zobacze jak to smakuje w rzeczywisości bo ... Pokaż więcej

Jak tak se to czytam to nie wygląda na to żeby to było smaczne

(Cola z lodami waniliowymi ?????!!!!!!!!!!???????) ale zaraz sobie to zrobię i zobacze jak to smakuje w rzeczywisości bo przecież

POZORY MYLĄ !!!!!!!!!!!!!!!

Zgłoś 05.04.2005 Micro :)

Może być dobre trza spróbować :)

Zgłoś 17.05.2005 e-tommi

Do dużej szklanki (o,5 litra) nalać ok.0,3 litra pepsi twist i do tego dodać gałkę lodów waniliowych. Nie mieszczać.Prosze spróbowac jest naprawde pyszne. Uwaga: pepsi musi byc mocno schłodzona.... Pokaż więcej

Do dużej szklanki (o,5 litra) nalać ok.0,3 litra pepsi twist i do tego dodać gałkę lodów waniliowych. Nie mieszczać.Prosze spróbowac jest naprawde pyszne. Uwaga: pepsi musi byc mocno schłodzona.

Zgłoś 17.05.2005 e-tommi

Do dużej szklanki (o,5 litra) nalać ok.0,3 litra pepsi twist i do tego dodać gałkę lodów waniliowych. Nie mieszczać.Prosze spróbowac jest naprawde pyszne. Uwaga: pepsi musi byc mocno schłodzona.... Pokaż więcej

Do dużej szklanki (o,5 litra) nalać ok.0,3 litra pepsi twist i do tego dodać gałkę lodów waniliowych. Nie mieszczać.Prosze spróbowac jest naprawde pyszne. Uwaga: pepsi musi byc mocno schłodzona.

Zgłoś 02.07.2005 Smerfetka

Bo ja wiem czy to takie dobre, ale niezły eksperyment trzeba spróbowac a na dodatek krótko się to robi. Idę robic!!!!!!!!!!!!!!!

Zgłoś 19.07.2005 asia

Faktycznie ta mieszanka na pierwszy rzut oka może wydawać się dziwna i brzmieć jak żart. Podają to np. w pizza hut jako PEPSI FLOAT i mi smakuje. Wersja domowa też.

Zgłoś 03.08.2005 Gerwazy Proteza

Za trudne dla mnie :P

Zgłoś 29.10.2005 ????

Mistrzowski przepis znacie jakieś inne kombinacje z Colą ? wiem ze mozna dodawac cytrynke :] a cos jesczez ... ?

Zgłoś 20.11.2005 kris

niezła zrobiłem sobie fajnie wyglkąda taka super pianka sie zrobiła ale w smaku tak 4/6

Zgłoś 23.02.2006 sasana

ten drink to MIKI ... I WSZYSTKO BY SIE ZGADZALO GDYBY NIE MIKSER O KTORYM PISZESZ ......

pamietajcie nie miksujcie nigdy coli z lodami !!!!!!!!! bo moze sie tak stac ze wybuchnie wam... Pokaż więcej

ten drink to MIKI ... I WSZYSTKO BY SIE ZGADZALO GDYBY NIE MIKSER O KTORYM PISZESZ ......

pamietajcie nie miksujcie nigdy coli z lodami !!!!!!!!! bo moze sie tak stac ze wybuchnie wam mikser a potem zoladek

a podaje sie go w nastepujacy sposob:

na dno szerokiej szklanki ukladamy galke lodow i zalewamy cola ...

i to wszystko

pozdrawiam

Zgłoś 19.01.2006 smartie

to ulubiony napój małych Amerykanów... absolutny hit lat 60-tych

ale polecam .... bo to pyszne :-)

Zgłoś 19.01.2006 Mack`

widze różne komentarze wiec zrobie sobie jutro :)

Zgłoś 26.02.2006 Winetu

Chyba Cię jeszcze nie przeczyściło!

Przecież jak zaczniesz miksować coca-cole to otrzymasz pełno piany. Kobieto, sprawiłaś że mnie na koniec dnia zmdliło. Fuj!

Zgłoś 13.04.2006 tina

Okropieństwo!!!!!!fuj!!!!!!!!!!Po spróbowaniu aż mi się niedobrze zrobiło!

Nie wiem może poprostu źle zrobiłam ,ale zdecydowanie to nie jest mój wariant smakowy.

Zgłoś 22.04.2006 EWELINA

TO JEST PYCHA NIE ZGADZAM SIE Z WAMI ALE JA ZAMIAST WANILIOWYCH DODAŁAM TRUSKAWKOWE ... Pokaż więcej

TO JEST PYCHA NIE ZGADZAM SIE Z WAMI ALE JA ZAMIAST WANILIOWYCH DODAŁAM TRUSKAWKOWE POLECAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Zgłoś 05.06.2006 ewela

Ja własnie piję cole z truskawkowymi, bo takie pod reka były:P tylko nie mozna przesadzić z piciem na raz bo moze sie odbic niezle:D ale ogólnie smak super, polecam, pozdrawiam:P

Zgłoś 22.06.2006 Micha

Obo... Ludzie ja chce zwykły przepis na normalne lody!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Zgłoś 29.06.2006 Aga

A muszą być lody waniliowe ?

Zgłoś 06.07.2006 GuSia

mmmm nawet smaczne.....ale ja wole lody zalane kola sa smacznejsze;)

Zgłoś 11.07.2006 sisi

ale zech sie ubawila czytajac te opisy...dzieki ludzie...i pozdrowienie dla mojej sisiter ktora tez to sobie przeczyta i penie sie posoka ze smiechu...dzieki

Zgłoś 12.07.2006 isis

jutro sprobuje hehe a jak :D

Zgłoś 16.07.2006 adrian

Zgłoś 19.07.2006 laska

nawet 5-olatek ci bowie ze to banalnie proste

Zgłoś 23.07.2006 karolcia

do Staśko: i jak smakują te lody z colą???????

Zgłoś 31.08.2006 cycek

wg mnie szwitny deser. w stanach tym sie delektowałem. zmrożone na chama lody waniliowe (1 gałka) i 0,5 litra równie chamsko zmrożonej coca coli. w stanach w knajpie zapłaciłem za to 2 dolary 3... Pokaż więcej

wg mnie szwitny deser. w stanach tym sie delektowałem. zmrożone na chama lody waniliowe (1 gałka) i 0,5 litra równie chamsko zmrożonej coca coli. w stanach w knajpie zapłaciłem za to 2 dolary 30 centów przy kursie dolara 3,20zł. zajebiście. a w poznaniu w sorella pizza podali mi to samo tylko, że w gorszym wydaniu. pół płynne lody smietankowe i nie do końca zimna coca cola i za to zapłaciłem 17 zeta. oszustwo w biały dzień.

Zgłoś 15.03.2007 Brunette-ush

Coca-Cola light + białe wino półsłodkie :) pyszne :) do wysokiej szklanki wlać troche wina ( w zależności jak mocny ma być drink:p) i zalać Coca Colą :)

Zgłoś 31.03.2007 nike

Pycha

Zgłoś 23.06.2007 aga

chcecie zrobic dobra kole

kupcie wodnego loda o smaku pomaranczowym tylko troche trzeba poczekac az sie troche roztopi jak sie roztopi to wlac do szkalanki ten lud rozpuszczony i dolac k... Pokaż więcej

chcecie zrobic dobra kole

kupcie wodnego loda o smaku pomaranczowym tylko troche trzeba poczekac az sie troche roztopi jak sie roztopi to wlac do szkalanki ten lud rozpuszczony i dolac koli i zamieszczac polecam pycha

Zgłoś 15.11.2007 fiona

Zgłoś 15.11.2007 fiona

to jest pyszne polecam !!!!!!!!!!!!!!!!!

Zgłoś 15.11.2007 fiona

Zgłoś 15.11.2007 pycha

POLECAM TA JEST STRASZNIE DOBRE

PYCHA

Zgłoś 15.11.2007 Sylwia

Nie cola tylko capucino waniliowe lub śmietankowe do tego 2-3 łóżki lodów waniliowych wspaniałe

Zgłoś 14.11.2008 Adrijah

jest strasznie bombardujące, w końcu to cola (odrdzewiacz ;)) narazie piłam tylko w pizza hut z pepsi, ale młodszy brat to uwielbia, to może w domu zrobię :> tzn nie to miksowane coś z przepi... Pokaż więcej

jest strasznie bombardujące, w końcu to cola (odrdzewiacz ;)) narazie piłam tylko w pizza hut z pepsi, ale młodszy brat to uwielbia, to może w domu zrobię :> tzn nie to miksowane coś z przepisu, tylko gałka lodów zalana colą

Zgłoś 09.12.2007 pychocia

a to nie jest bombardujace dla zoladka:]?;d

Zgłoś 16.04.2009 anitkaaa86

moze nienajlepiej to wyglada, czytajac ten przepis ale w rzeczywistosci przyszne, i nie z pepsi tylko z coca-cola i fakt zeby nie miksowac poprostu lodu musza sie same rozpuscic, pyszka

Zgłoś 29.07.2009 ******646

PEPSI to szajs, a do tego złodziejska firma

Zgłoś 30.08.2010 SG2122

linda- pepsi a coca cola to to samo